Pàgines

diumenge, 16 d’octubre del 2011

pasta de croquetes

A la nevera teníem un parell de galtes de porc rostides que van sobrar del dinar i , com que no ens venia de gust repetir menú , vaig decidir convertir-les en croquetes.
Primer vaig preparar una beixamel espessa i vaig afeixir-hi la carn de les galtes trinxada amb les verdures del rostit ( ceba, pastanaga, poma, ... ) i vaig anar remenant mentres la pasta anava fent-se més espessa. El punt és quan la pasta es desenganxa de la paella al remenar amb la cullera.
Es deixa refredar la pasta i s'embolica amb film transparent formant un "xurro" o botifarra i es guarda a la nevera unes hores. Es talla a porcions i s'arrebossen amb ou i farina. Potser farina blanca o "farina de galeta" (pa ratllat)
Van sortir bones. El mérit va quedar repartit per jo vaig fer la pasta i el meu fill va enacrregar-se d'arrebossar-les.

1 comentari:

MaryLou ha dit...

Quina pinta!!! la masa de croquetes el meu fill ja se la menja així!
Petonets