Pàgines

diumenge, 24 de març del 2013

Trinxat de la Cerdanya versió improvitzada

                                   
Fa dies que em ve de gust menjar "Trinxat de la Cerdanya" i no trobo l'ocasió.
Quan tinc col, no tinc temps o ganes de cuinar i quan tinc temps i ganes, no tinc col.
Aixó últim és el que va passar ahir al vespre. Aquest cop vaig tirar pel dret i vaig improvitzar aquesta versió que, sense ser-ho del tot, s"hi acosta.

1. Vaig bullir patata, mongeta tendra i una mica de brocoli i ho vaig pasar tot junt pel passapuré.
2. En una paella, amb una mica d'oli vaig escalfar botifarra negra, a trossets ,fins que es va desfer.
3. Vaig afegir el puré de patata i verdures remenant tot plegat per barrejar-ho.
4. Finalment vaig emplatar fent servir un motlle de cercle per donar-li un toc més festiu.

La veritat és que ja m'anava bé aquesta versió perquè em venia de gust verdura una mica "asaborida" però no molt "enriquida".
La inspiració per decidir-me a fer el plat em va venir al tornar de fer un vol per la fira de productes gastronòmics del Mercart del Ram de Vic.