Pàgines

dissabte, 13 d’abril del 2013

Caneló de salmó


A que tenen bona pinta ?

Estàven molt bons, ... però són caríssims ! Sí,sí ... Molt cars. Per no dir una altra cosa. Els he comprats fets aquest matí a Girona, en una botiga de menjars preparats.
Quan vaig a Girona, sovint hi passo pel davant i m'aturo a mirar l'aparador perquè sempre hi tenen alguna cosa que fa goig. Avui abans d'anar cap el cotxe, hi he entrat i tota decidida he demanat dos canelons de salmó. No he preguntat el preu perquè en cap moment m' ha passat pel cap que tingués un preu desmesurat. També he demanat una ració d'amanides d'arròs.
A l'hora de pagar he entés que el dependent em deia 7'59€ i he buscat en el moneder fins trobar la quantitat justa. El dependent m'ha dit: " falten 10€ : Són 17'59" "17'59 !" he repetit automàticament mentres li donava un billet.
Suposo que m'ha fet vergonya dir-li que em semblava massa car i que ja se'ls podia quedar. Després he pensat que la vergonya l'hauria de sentir altres per vendre canelons a 6'50€ la unitat, per molt que siguin de salmó fumat i que siguin molt bons.
He pagat, he marxat ... i trigaré temps a tornar-hi.

La meva opinió és que el preu és desmesurat, tant dels canelons com de l'arròs. Tinc en compte el preu de la materia prima i el cost de l'elaboració i que els hi de quedar un benefici ... però ... s'han passat !